В прошлых видео мы рассказывали о проектах по постройке уникальных автомобилей от компании Nanoprotec, один из них, это Toyota FJ Cruiser который должен превратится в Пикап.
В этом видео мы покажем с какими проблемами мы столкнулис и как их решили.
Дальше — больше, смотрим наше видео комментируем и подписываемся на канал, дабы не пропустить много чего интересного.
В видео использована музыкальная композиция:
Juicy J Type Beat *2013* If you want this instrumental read the description by Empire Instrumentals is licensed under a Creative Commons License.
Trap Beat — Empire by Grizzly Beatz by GRIZZLYBEATZ | RAP
ЭТО САМЫЙ РЕДКИЙ СПОРТКАР в МИРЕ — Bugatti Atlantic
Подпишись чтобы не пропустить новые видео: cutt.ly/2utkfU9
_________________________________________________________________________
В интернете да и в том числе на ютубе есть множество автомобильных топов, подборок и прочего. Но проблема в том, что большинство этих подборок повторяют друг друга, постоянно одни и те же машины. Но я постарался, и нашел автомобили о которых точно мало кто слышал и видел.
Сегодня я покажу вам 8 самых редких и уникальных машин в МИРЕ. Ну и как всегда, не забывайтесь оставлять лайк и подписываться на канал, приятного просмотра!
_________________________________________________________________________
Driving modes: The driver has a choice of drive strategies
The power consumption and range of electric vehicles greatly depend on the driving style. The EQC supports its driver with driving modes that have different characteristics. In the more economical driving modes, the haptic accelerator pedal that prompts the driver to conserve power plays an important role.
The following programs are available:
COMFORT: Default setting; accelerator pedal characteristic supports a comfortable driving style, but also automatically becomes more dynamic depending on the driving style.
ECO: Driving program focused on high efficiency and low consumption.
MAX RANGE: Intelligent driving program that can help the driver achieve the maximum possible range.
SPORT: Driving program focused on the best response for the highest driving performance.
INDIVIDUAL: There is also an individual driving program which allows the various parameters to be adjusted separately.
One-pedal driving: manual selection of braking recuperation
The driver is also able to influence the recuperation level using so-called paddles behind the steering wheel. The paddle on the left increases the level of recuperation, the paddle on the right reduces it. The following stages are available:
D Auto (recuperation via ECO Assist to suit the situation)
D (coasting)
D (low recuperation)
D — (medium recuperation)
D — - (high recuperation). This makes one-pedal driving possible, because in most situations the recuperative deceleration is enough not to require operation of the brake pedal.
ECO Assist: Intelligent efficiency through the use of sensor fusion
Predictive driving for economy — the ECO Assist assistance system comprehensively supports drivers in implementing this effective efficiency strategy: by prompting the driver when it is appropriate to come off the accelerator, e.g. because the vehicle is approaching a speed limit, and by functions such as coasting and specific control of recuperation. For this purpose, navigation data, traffic sign recognition and information from the intelligent safety assistants (radar and stereo camera) are linked and processed.
ECO Assist takes the following traffic situations and information into account in its driving recommendations and efficiency strategy:
Route profile (bends, junctions, roundabouts, gradients)
Speed limits
Distance from vehicles travelling ahead
ECO Assist continuously generates coasting simulations in the background: depending on the traffic situation, it computes whether the vehicle should ideally be allowed to coast with the lowest possible driving resistance with the drivers foot off the accelerator, or whether it should be decelerated so that the battery can be efficiently charged (recuperation).
Within the limits of the system, ECO Assist controls the overrun according to the situation as soon as the drivers foot leaves the accelerator. The driver is given a discreet prompt to do this by a «foot off accelerator» symbol in the media display (or, if installed, in the head-up display). At the same time, a diagram gives the driver the reason for the recommendation (e.g. «Junction ahead» or «Gradient ahead»).
ECO Assist predictively computes the driving situation when deciding whether to drive with the lowest resistance or whether to recuperate. Examples include dips, brows or speed limits ahead, which the system recognises from the map data.
Thanks for watching!
— Hope you enjoy this video and leave your comment bellow. To stay up to date with alot of new Video
SUBSCRIBE my channel: goo.gl/xgWsDE
— Car Comparison with all car infomation: goo.gl/Qf5D8h
Обратная связь: Зайдите на сайт — 1-auto.com.ua в правом нижнем углу нажмите круглую кнопку, выберите удобный способ связи Тел 0800-333-800 Тел 38096-555-9155
Интересует подбор авто в Украине или Пригон автомобилей с Европы?
Обращайтесь, с радостью поможем! C ув. Николай Тарануха!
Реставрация фильма выполнена командой профессионалов Группы компьютерной графики «Мосфильма». Узнать подробности: cg.mosfilm.ru
Комедия Георгия Данелия «Кин-дза-дза!»
Кин-дза-дза — это название далекой планеты, на которую попадают двое землян. Фильм рассказывает об их невероятных приключениях, знакомстве с обычаями аборигенов, часто пародирующих обычаи землян, и о счастливом возвращении на Землю. Сюжет фильма позволяет авторам размышлять о противостоянии добра и зла, о власти денег и жестокости, о судьбе человеческой цивилизации.
Режиссёр: Данелия Георгий
Сценаристы: Данелия Георгий, Габриадзе Реваз
Композитор: Канчели Георгий
Оператор: Лебешев Павел
Художники-постановщики: Тэжик Теодор, Самулекин Александр
В ролях: Новицкая Татьяна, Шмелева Ирина, Леонов Евгений, Машная Ольга, Яковлев Юрий, Любшин Станислав, Перфилов Лев, Дорохина Александра, Габриадзе Леван, Серенко Анатолий, Антонова Елена
ПОДПИШИТЕСЬ СЕЙЧАС: bit.ly/3gRpyLy
Если ВЛАДЕЛЬЦЫ хотят удалить это видео, пожалуйста, КОММЕНТАРИЙ НИЖЕ или СВЯЖИТЕСЬ С НАМИ, прежде чем что-либо делать. Мы с уважением удалим это.
EMAIL: devonmay961@gmail.com
Я давно не видел подобного поведения и отношения к людям от сотрудников полиции.
Леонов Евгений Сергеевич явно с атрофированным мозгом в пользу мышечной массы со своим напарником Ткаченко Артёмом Олеговичем издевается над человеком в курортной зоне Украины
Канал автора видео — www.youtube.com/watch?v=ZkBjIYF-s3s
#ДорожныйБАБАЙ
в instagram — www.instagram.com/roadbogeyman/
в facebook — www.facebook.com/roadboogeyman
— Для коммерческих запросов: ivitskarik@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------