2019 Mercedes EQC 400 4MATIC ► Drive


Driving modes: The driver has a choice of drive strategies

The power consumption and range of electric vehicles greatly depend on the driving style. The EQC supports its driver with driving modes that have different characteristics. In the more economical driving modes, the haptic accelerator pedal that prompts the driver to conserve power plays an important role.

The following programs are available:

COMFORT: Default setting; accelerator pedal characteristic supports a comfortable driving style, but also automatically becomes more dynamic depending on the driving style.
ECO: Driving program focused on high efficiency and low consumption.
MAX RANGE: Intelligent driving program that can help the driver achieve the maximum possible range.
SPORT: Driving program focused on the best response for the highest driving performance.
INDIVIDUAL: There is also an individual driving program which allows the various parameters to be adjusted separately.
One-pedal driving: manual selection of braking recuperation

The driver is also able to influence the recuperation level using so-called paddles behind the steering wheel. The paddle on the left increases the level of recuperation, the paddle on the right reduces it. The following stages are available:

D Auto (recuperation via ECO Assist to suit the situation)
D (coasting)
D (low recuperation)
D — (medium recuperation)
D — - (high recuperation). This makes one-pedal driving possible, because in most situations the recuperative deceleration is enough not to require operation of the brake pedal.
ECO Assist: Intelligent efficiency through the use of sensor fusion

Predictive driving for economy — the ECO Assist assistance system comprehensively supports drivers in implementing this effective efficiency strategy: by prompting the driver when it is appropriate to come off the accelerator, e.g. because the vehicle is approaching a speed limit, and by functions such as coasting and specific control of recuperation. For this purpose, navigation data, traffic sign recognition and information from the intelligent safety assistants (radar and stereo camera) are linked and processed.

ECO Assist takes the following traffic situations and information into account in its driving recommendations and efficiency strategy:

Route profile (bends, junctions, roundabouts, gradients)
Speed limits
Distance from vehicles travelling ahead
ECO Assist continuously generates coasting simulations in the background: depending on the traffic situation, it computes whether the vehicle should ideally be allowed to coast with the lowest possible driving resistance with the drivers foot off the accelerator, or whether it should be decelerated so that the battery can be efficiently charged (recuperation).

Within the limits of the system, ECO Assist controls the overrun according to the situation as soon as the drivers foot leaves the accelerator. The driver is given a discreet prompt to do this by a «foot off accelerator» symbol in the media display (or, if installed, in the head-up display). At the same time, a diagram gives the driver the reason for the recommendation (e.g. «Junction ahead» or «Gradient ahead»).

ECO Assist predictively computes the driving situation when deciding whether to drive with the lowest resistance or whether to recuperate. Examples include dips, brows or speed limits ahead, which the system recognises from the map data.

Thanks for watching!
— Hope you enjoy this video and leave your comment bellow. To stay up to date with alot of new Video
SUBSCRIBE my channel: goo.gl/xgWsDE
— Car Comparison with all car infomation: goo.gl/Qf5D8h

BMW series Information: goo.gl/hXWoM6

Mercedes series Information: goo.gl/fJUwMT

Audi series Information: goo.gl/sWTVs8

Thanks Again! :)

8200 км на Model X 90d/реальный запас хода /#ТеслаЕвроТур2


Сашина версия поездки по Европе в которой он использует не только 3и фазы и суперчаржер, но и чадемо. Это первый задокументированный выезд переделанной в Европейскую теслу и ее зарядка на суперчаржере

Спасибо, что смотрите, Друзья!

Подписка на канал: www.youtube.com/channel/UCpUK...

ФОРУМ все о Tesla: forum.teslaservice.kiev.ua/

Наши крутые Футболки: teslaservice.kiev.ua/aksessuary/

Купить Машину: teslaservice.kiev.ua/katalog-...

Купить Запчасти: teslaservice.kiev.ua/katalog-...

Записаться на ремонт:https://teslaservice.kiev.ua/sto/

Страница на которой обсуждаем новости и то чего нет в видео:
www.fb.com/Teslaservice.kiev.ua

Инстаграмм ТСК:
www.instagram.com/teslaservic...

Личный инстаграмм Богдан: Tesla, и др.:
www.instagram.com/bogdan.tsk/

Если у вас есть Тесла и вы хотите присоедениться к нашему сообществу Владельцев Тесла #ЦерковьСвятогоИлона в Вайбер, пишите в личку в инстаграмм Богдану! Спасибо, мы рады всем Теславодам Всего МИРА!

Лечим ЗВУК в GLE Дешево! Как улучшить музыку в Mercedes?


Базовый звук в Mercedes GLE — не очень! Как это исправить за 600$? Делаем правильную шумоизоляцию, акустическую подготовку дверей, замену родных динамиков. Выбираем лучшие динамики для авто. Нужен ли в Mercedes сабвуфер? Сравниваем что получилось с Harman Kardon.

ФЕТУС: www.fetus.kiev.ua Тел. 38-050-382-39-91
Канал АвтоБазы: youtube.com/user/BasaAvtozvuka
Сайт AutoBaza: avtozvuk.ua/

Тестировали динамики:
Alpine S-S65C avtozvuk.ua/alpine-s-s65c/p186167
Focal SS165 avtozvuk.ua/focal-integration-iss165/p25172
Helix E 62C avtozvuk.ua/helix-e-62c-esprit/p10571
Morel Tempo 6 avtozvuk.ua/morel-tempo-6/p3051
Morel Tempo Ultra 602 avtozvuk.ua/morel-tempo-ultra-602/p37728

#InfoCar #ЧтоПочем #ПашаКащук #mercedes #gle #mercedesgle #фетус #мерседес #гле #мерседесгле #fetus

Подписывайтесь на наш канал:
youtube.com/subscription_center?add_user=infocartv
Наш каталог новых авто: www.InfoCar.ua
Ищите нас в соцсетях:
INSTAGRAM.com/InfoCar.ua
Telegram: t.me/InfoCarUA
FACEBOOK.com/InfoCar.ua
twitter.com/infocarua
pinterest.com/InfoCarua

Контакт по рекламе: pasha@infocar.ua

BMW X5 F15 - ПОСЛЕ ТРЕХ ЛЕТ ЭКСПЛУАТАЦИИ! 3.0d 249 Л.С


Сертификат на скидку 3% — avilon-trade.ru/stock/146544/
Проект #Ялучший сравнение интерьеров — youtu.be/nKFTVUo28mo
Моя группа Вконтакте — vk.com/odprice
Инстаграм — www.instagram.com/serjo_r_official/
bmw x5 f15 тест драйв

Неудачи и экстремальная работа на самосвале! Грузовик пересекает затопленную реку #14


ПОДПИШИТЕСЬ СЕЙЧАС: bit.ly/3gRpyLy
Если ВЛАДЕЛЬЦЫ хотят удалить это видео, пожалуйста, КОММЕНТАРИЙ НИЖЕ или СВЯЖИТЕСЬ С НАМИ, прежде чем что-либо делать. Мы с уважением удалим это.
EMAIL: devonmay961@gmail.com

КАМАЗ-49252 — первый болид КАМАЗ-мастер, победивший на Дакаре


#КАМАЗ #КАМАЗмастер #kamaz #kamazmaster #КАМАЗ49252 #первыйгоночныйгрузовик #историяКАМАЗмастер #легендыспорта #легендыавтоспорта #легендарныйгрузовик #грузовикиКАМАЗмастер #история #автоспорт #экстрим #extreme #autosport

Официальный YouTube канал «КАМАЗа» — www.youtube.com/channel/UCrsX1TiUIsOX2VJ8krTlvYA
Официальный Дзен-канал «КАМАЗа» KAMAZ-online — zen.yandex.ru/vestikamaza
«КАМАЗ» в Instagram — www.instagram.com/kamaz_official/

КАМАЗ-49252 — первый болид КАМАЗ-мастер, победивший на Дакаре.
Подробный обзор грузовика КАМАЗ-49252 — именно на нём команда «КАМАЗ-мастер» впервые завоевала Золото на ралли Дакар.

Выражаем благодарность Пресс-службе команды «КАМАЗ-мастер» за предоставленные видеоматериалы.
YouTube-канал команды «КАМАЗ-мастер» — www.youtube.com/user/kamazmastersport

Стоит как КРЕТА, а собран лучше Японцев! Changan CS55 в деле.


Китайский автопром продолжает удивлять! Тест нового Шанган CS55. Стоит брать? Или же лучше конкуренты? Давайте разберемся вместе. Пишите свое мнение в комментарии.
Агрегатор НОВЫХ авто — autospot.ru/?utm_source=ytb

ПРИЦЕП ДЛЯ ФУРЫ БУДУЩЕГО! Made in Russia!


На какие прицепы переходят крупные транспортные компании- ТК Союз, АТЛ, ИТЕКО, Аркс Логистик!? Вози больше за те же деньги- девиз российского перевозчика!
Инстаграмм -https://www.instagram.com/vn_nikitin
Группа в контакте — vk.com/club153003015
Связь со мной — arksgp@gmail.com
#тонар16.5м

ЭТО ЖЕСТЬ! МУСОРСКИЕ ТВАРИ Кириловка 2019


Я давно не видел подобного поведения и отношения к людям от сотрудников полиции.
Леонов Евгений Сергеевич явно с атрофированным мозгом в пользу мышечной массы со своим напарником Ткаченко Артёмом Олеговичем издевается над человеком в курортной зоне Украины
Канал автора видео — www.youtube.com/watch?v=ZkBjIYF-s3s
#ДорожныйБАБАЙ
в instagram — www.instagram.com/roadbogeyman/
в facebook — www.facebook.com/roadboogeyman
— Для коммерческих запросов: ivitskarik@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------